یکشنبه 29 مرداد 1391

ای شاپ اوارد و برترین سرویس های پرداخت الکترونیک

پایگاه خبری فروشگاه های اینترنتی ایران – پس از موفقیت کم نظیر ای شاپ اوارد در برگزاری جشنواره برترین سرویس های خرید پستی ایران در سال ۱۳۹۱ و استقبالی باشکوه از مراسم اختتامیه این جشنواره، اکنون نوبت به برگزاری جشنواره برترین سرویس های پرداخت الکترونیک سال ۱۳۹۱ رسیده است، جشنواره ای که امسال تازه متولد شده است…

جشنواره ای شاپ اوارد از سال ۱۳۹۰ و با هدف ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به فعالان تجارت الکترونیک در ایران از طریق برگزاری نظرسنجی های مردمی، کار خود را آغاز نمود. این جشنواره در سال ۱۳۹۰ با دو فاز برترین سرویس های پرداخت الکترونیک و برترین نرم افزارهای فروشگاه ساز توانست توجه عده کثیری از فعالین این عرصه را به خود جلب نماید. در سال جاری نیز پس از برگزاری جشنواره برترین سرویس خرید پستی و برگزاری مراسم اختتامیه باشکوهی در مرکز تحقیقات مخابرات ایران، در حال حاضر برای برگزاری جشنواره برترین سرویس های پرداخت الکترونیک ایران در حال برنامه ریزی است.

مهندس رضا یوسفی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری فروشگاه های اینترنتی ایران ضمن بیان اینکه ای شاپ اوارد با تمام سرعت و قدرت در جهت اصلاح الگوی تجارت الکترونیک در ایران قدم بر می دارد، خاطر نشان کرد: تا زمانی که الگوهای نظارتی دقیقی وجود نداشت، امکان سنجش میزان رضایت فعالین عرصه تجارت الکترونیک از سرویس دهندگان میسر نبود. حال آنکه با روی کار آمدن ای شاپ اوارد، ابزاری کاملا هدفمند با نظارت مردم پا به این عرصه نهاد که علاوه بر تدوین پارامترهای بومی استاندارد، توانسته است الگوی جدیدی را برای سنجش کمی و کیفی خدمات شرکت ها و میزان رضایت کاربران از آنها ارائه دهد. وی همچنین یادآور شد که جشنواره برترین سرویس پرداخت الکترونیک در ایران می تواند شروعی باشد برای به چالش کشیدن سطح کیفی خدمت رسانی بانک ها و شرکت های تابعه و تلنگری باشد برای اینکه مدیران شرکت های ضعیف تر بتوانند با بهره گیری از نتایج این جشنواره استاندارد ملی و مردمی ، در سیاست های کلان سازمان خود تغییرات اصلاحی را انجام دهند.

شایان ذکر است جشنواره برترین سرویس های پرداخت الکترونیک برای اولین بار در تاریخ ایران و به همت جشنواره ای شاپ اوارد و در روز دهم شهریور ماه همزمان با روز بانکداری اسلامی کار خود را آغاز می نماید. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای http://www.eshopaward.ir مراحعه نمایند.

 
LiveZilla Live Help