لیست مقالات
صفحه 1 از 4 »>1234<«
وب های پر درآمد ايران و میزان درآمد آنها چقدر است؟

برای بسیاری از ما این سوال مطرح است که چگونه از وب سایت خود در آمد داشته باشیم؟ جواب اکثر دوستان این است که با بالا بردن رتبه سایت خود و تعداد بازدید زیاد می خواهند بنر تبلیغاتی بگیرند و کسب درآمد کنند. خوب مگه امروز چند شرکت تبلیغ دهنده و یا اصناف تجاری از وب جهت تبلیغ کالا و خدمات خود استفاده می کنند؟!

راه اندازی وب سایت فروشگاهی

در مراحل قبلی آموزش با هم به نکات کلی و انتخاب محصول یا خدمات برای فروش پرداختیم . اگر مطالب قبلی گروه برنامه نويسي آوا را نخوانده اید حتما آنها را مطالعه فرمایید تا بتوانید درک درستی از این مقاله داشته بشید

معرفی روش های فروش در یک فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی را با هم راه اندازی کردیم . شاید بپرسید چرا کسی چیزی نمی خرد ؟ واضح است که باید این گونه باشد اگر غیر از این بود باید تعجب می کردید .قطعا شما فعلا فروشی نخواهید داشت. در این مطلب روش های فروش و جلب مشتری را برای شما شرح خواهم داد .

محتوا دادن به وب سایت فروشگاهی

شما تا کنون تقریبا 50 درصد راه را آمده اید . اگر تا الان مطالب قبلی گروه برنامه نويسي آوا را نخوانده اید حتما سری هم به مطالب قبلی بزنید . تا بتوانید این مطالب را درست درک کنید .

نكات مهم سئو در فروشگاه اینترنتی

در مطالب قبلی با مفاهیم کلی آشنا شدید و یاد گرفیتیم که :

چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم
راه اندازی فروشگاه اینترنتی به چه مواردی نیاز دارد
چکونه وب سایت فروشگاه خود را انتخاب کنیم
چه محصولاتی را برای فروش انتخاب کنیم
چگونه مشتری اجناس را از ما بخرد
چگونه سفارش مشتری را به دست او برسانیم

چيزهايي كه براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي بايد بدانيم ؟

تصمیم به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی گرفته اید . شاید چند روز پیش در این مورد شنیده اید و می خواهید ببینید فروشگاه اینترنتی چیست ؟ شاید چند روزی است که در این باره مشغول به تحقیق و بررسی هستید و با کسانی درباره راه اندازی فروشگاه اینترنتی مشورت کرده اید و شاید به عنوان یک موضوع کشف نشده فقط به دنبال درک چنین کسب و کاری هستید و حتی ممکن است یک حرفه ای هستید که به دنبادل روش های فروش جدیدی هستید .

صفحه 1 از 4 »>1234<«
 
LiveZilla Live Help