پنج شنبه 10 فروردین 1391

قوانین و مقررات گروه برنامه نویسی آوا

قوانین استفاده از سرویس و خدمات گروه برنامه نویسی آوا به شرح  زیر می باشد :

1 - گروه برنامه نویسی آوا متعهد می گردد كه در قبال دریافت مبلغ تعیین شده، خدمات تحت وب را با شرایط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنین انتخاب كاربر، با توجه به فرمی كه كاربر ارسال می كند، به وی ارائه نماید.

2 - متقاضی متعهد می گردد در طول مدت استفاده از خدماتی كه گروه برنامه نویسی آوا بر طبق فرم سفارش در اختیار وی قرار می دهد، به هنگام تبادل فایلها و كلا هرگونه اطلاعات به فضای تخصیص داده شده جهت سایت خود، رعایت كامل شئونات اخلاقی ، قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی را بنماید .

3 - مشتری می پذیرد كه مسئولیت كامل هرگونه اطلاعات، فایل، تصویر و نیز سایر مواردی كه درون سایت خود قرار می دهد، با خود او می باشد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه گروه برنامه نویسی آوا نمی باشد.

4 - متقاضی همچنین متعهد می گردد كه كلیه قوانین حقوق تالیف بین المللی و داخلی را در سایت خود رعایت نموده و از حذف کپی رایت و سوء استفاده از حق امتیاز فروشگاه ساز و سایر موارد مشابه پرهیز نماید.

5 - در صورتی که کاربری به هر دلیل سعی بر تخریب گروه برنامه نویسی آوا به عنوان یکی از مشتریان گروه برنامه نویسی آوا بکند کلیه خدمات ارائه شده به کاربر مذکور مسدود خواهد شد و از ارائه خدمات به ایشان معذور خواهیم بود ، تمامی اعتراضات و مشکلات فقط و فقط باید توسط بستر های پشتیبانی با ما در میان گذاشته شود و سعی بر رفع سریع مشکل شما خواهد شد .

6 - مسئولیت نگهداری از اطلاعات اختصاص داده شده به کاربر برای سفارش مورد نظر به عهده کاربر میباشد و در صورت پخش اطلاعات مورد نظر توسط کاربر به دیگر اشخاص، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات حاکی از آن ندارد.

7 - کاربر متعهد میشود که به هیچ عنوان نسخه خریداری شده را به کس دیگری واگذار ننموده و از خرید و فروش آن بپرهیزد .


8 - شرکت برای تماس با مشتریان نیازمند است تا تمامی اطلاعات کاربر را اعم از نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، کد پستی، تلفن و... را به طور کامل و دقیق در اختیار داشته باشد و کاربر موظف است تا این اطلاعات را به طور کامل و دقیق وارد نماید در غیر این صورت سفارش کاربر تایید نخواهد شد.

نکته : شایان ذکر است اطلاعات کاربر کاملا محفوظ بوده و هیچگاه افشا نخواهد شد.

9 - در صورتیکه مشتری اقدام به فحاشی و ناسزا به هر شکل و هر نحو بنماید قرارداد او به طور یک طرفه فسخ و مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد .

10 - مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات بر عهده کاربر میباشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجه گروه برنامه نویسی آوا نمی باشد . لازم به ذکر است به طور اتوماتیک سیستم پشتیبان گیری روزانه ، هفتگی و ماهیانه برای کلیه سرویس های وب هاستینگ فعال می باشد .


11 - اسناد، دفاتر، گزارشات و همچنین عملیات الكترونیکی ضبط شده در سیستم های كامپیوتری گروه برنامه نویس آوا در مقابل ادعای کاربران، سند و دلیل معتبری میباشد .

12 - اپراتور گروه برنامه نویسی آوا متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید.

13 - اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.

14 - اپراتور متعهد میشود تا درخواست پشتیبانی کاربر را در اسرع وقت پاسخ دهد که اغلب بین 10 دقیقه تا 2 ساعت است. شایان ذکر است زمان پاسخگویی به تیکتها در زمان بحران و مشکلات اساسی 24 تا 48 ساعت میباشد.

با تشکر از مطالعه دقیق قوانین و تایید آن ها به منزله قبول تمامی بندهای قوانین .                 

 
LiveZilla Live Help