سه شنبه 16 اسفند 1390

نرم‌افزار Dynamics ERP مايکروسافت ارتقاء يافت

شرکت مايکروسافت نرم‌افزار Dynamics ERP را كه براي برنامه‌ريزي منابع سازماني توليد شده است راهي بازار مي‌كند تا فعاليت شرکت‌هاي توسعه‌دهنده نرم‌افزار را آسان‌تر كرده و همكاري خود را با آنها افزايش دهد.

اين نسخه از نرم‌افزار جديد مايکروسافت با نام Microsoft Dynamics AX۶ شناخته مي‌شود و به گفته کارشناسان نياز به استفاده از کدهاي قابل تغيير براي شرکت‌هاي توسعه‌دهنده نرم‌افزار را کم مي‌کند. نسخه جديد اين نرم‌افزار به گونه‌اي ساخته شده است که با ديگر ابزارهاي مايکروسافت از جمله SQL Server و Microsoft Office سازگاري بيشتري دارد.
هدف اصلي از ارائه اين نرم‌افزار افزايش همکاري‌ها با شرکت‌هاي خصوصي نرم‌افزاري(ISV) است تا بتوانند راهکارهاي خود براي Dynamics را با سرعت بيشتر و کيفيت بالاتر توليد کنند. هم‌اکنون بيش از ۱۰۰ شرکت خصوصي نرم‌افزار در حال آزمايش نرم‌افزار Dynamics AX ۶ هستند که در کنار آن‌ها تعداد زيادي از کارشناسان و متخصصان نرم‌افزاري نيز روي اين محصول تحقيق و بررسي مي‌کنند.
دوگ کِنِدي، مدير مرکز Dynamics Partners در شرکت مايکروسافت در اين خصوص گفت: «تعداد زيادي از شرکت‌هاي خصوصي نرم‌افزاري که هم‌اکنون با ما همکاري مي‌کنند، راهکار‌هاي نرم‌افزاري خود را دارند و در بيشتر مواقع يک پلتفورم واحد را براي خود توليد مي‌کنند. ما با عرضه نسخه جديد نرم‌افزار خود شرايطي را فراهم کرده‌ايم تا امکان سازگاري تمامي اين پلتفورم‌ها با نرم‌افزارDynamics فراهم شود».

 
LiveZilla Live Help