شنبه 11 شهریور 1391

سوالات متداول - فروشگاه ساز اینترنتی آوا

در این مقاله کلیه ی سوالات متداول کاربران در مورد فروشگاه ساز آوا پاسخ داده خواهد شد .

1- زبان برنامه نویسی فروشگاه ساز آوا چه زبانی می باشد ؟

جواب : این فروشگاه ساز  توسط گروه برنامه نویسی آوا طراحی و پیاده سازی شده زبان های برنامه نویسی استفاده شده ASP.NET 4 / HTML 5 / CSS 3 / Jquery / AJAX / SQL Server 2008 R2 می باشد . ساختار برنامه نویسی به صورت سه لایه و دارای کمترین فشار بر روی سرور می باشد ، در این فروشگاه ساز از تکنیک های فوق حرفه ای SEO نیز استفاده شده است که به راحتی در کمتر از چند ساعت فروشگاه شما را به موتور های جست و جو معرفی می کند ، RSS یا همان خبرخوان نیز در فروشگاه ساز آوا لحاظ شده است .

 

2-سیستم شما قابلیت بروزرسانی از نسخه قدیم به جدید را دارد؟

جواب : بله ما در هر نسخه یک Upgrator در نظر می گیریم و کاربران به راحتی قابلیت ارتقاء را خواهند داشت .


3-ایا میشود از سیستم خریداری شده توسط مشتری در چند فروشگاه توسط همان مشتری استفاده شود؟

جواب : خیر هر نسخه خریداری شده فقط برای یک فروشگاه و سایت قابل استفاده است .


4-در سیستم شما تنظیمات تصویر وجود ندارد مثلا در فروشگاه نمونه اندازه کادر محصول کوچک است 100 در 100 است و تنظیماتی در این زمینه وجود ندارد؟

جواب : این موارد به راحتی از فایل های قالب و فایل CSS قابل تغییر است اما در نظر داریم سیستم پیشرفته ای را برای راحتی کار کاربر در مدیریت قرار دهیم که در نسخه های آتی لحاظ خواهد شد .


 5-من در سیستم شما منوی مالیات بر ارزش افزوده و نقشه سایت ندیدم ایا هست ؟

جواب : در نسخه 2.0 فروشگاه ساز آوا اين مورد وجود دارد و به شكل پيشرفته و مطابق با نظام مالياتي كشور پياده سازي شده است .

نقشه سایت یکی از امکانات فوق العاده ای است که در فروشگاه ساز آوا وجود دارد این نقشه سایت درختی و ساختار فوق العاده ای دارد  که در : http://shop2.avadevs.com/sitemap.xml نسخه نمایشی قابل مشاهده است .

 

6-ایا سیستم شما فقط یک قالب دارد و ممکن است اضافه شود؟

جواب : خير در نسخه 2.0 سيستم دو قالب فانتزي و شركتي دارد ،  که البته توسط کاربر قابل ویرایش است اما به زودی قالب های متنوعی نیز برای این فروشگاه ساز قرار داده خواهد شد دقت کنید قالبی که پیش فرض در نظر گرفته شده برای کلیه اصناف مناسب بوده و فوق العاده حرفه ای نوشته شده و کاملا Table Less می باشد . قالب های جدید که ارائه می شوند به راحتی از مدیریت فروشگاه ساز قابل نصب خواهند بود.


 7- آیا سورس فروشگاه ساز در اختیار ما قرار داده می شود ؟

جواب : خیر ، شما با خرید 1 نسخه فروشگاه ساز یک پک از فروشگاه ساز را دریافت می کنید که فقط به کد های ظاهری فروشگاه ساز خود دسترسی دارید و در کد نویسی داخلی فروشگاه ساز نمی توانید تغییری دهید چرا که امتیاز این فروشگاه ساز در اختیار گروه برنامه نویسی آوا می باشد هر تغییر و کد نویسی در ساختار فروشگاه ساز شامل هزینه ای جداگانه بوده و این موارد را گروه برنامه نویسی آوا به صورت اختصاصی برای شما در کد نویسی لحاظ خواهند کرد .


8- پشتیبانی گروه برنامه نویسی آوا از این فروشگاه ساز به چه شکل است ؟

جواب : نصب این فروشگاه ساز توسط گروه برنامه نویسی آوا رایگان انجام خواهد شد تمامی سوالات شما در محیط فروشگاه ساز چه در محیط مدیریتی و چه در محیط کاربری توسط کارشناسان ما پاسخ داده خواهد شد ، در صورت گزارش هر گونه اشکال فنی و یا باگ در فروشگاه ساز مشکل توسط برنامه نویسان ما سریعا بررسی و رفع خواهد شد . که پشتیبانی به صورتی ایمیلی ، فرم تماس با ما ، تلفنی و چت آنلاین سایت می باشد .


9-برای فروشگاه ساز آوا از چه نوع هاستی باید استفاده شود  ؟

جواب : برای فروشگاه ساز آوا از هاست ویندوز باید استفاده شود که حداقل قابلیت پشتیبانی از ASP.NET 4 و SQL Server 2008 با قابلیت Full Text Search را دارای باشد شما می توانید این هاست را در فرم سفارش فروشگاه ساز از خود AVADEVS تهیه کنید و یا ترجیحا از AVASERVER.COM نیز قابل تهیه است البته به هیچ عنوان محدودیتی وجود ندارد و شما از هر شرکت دیگری می توانید هاست خود را تهیه نمایید و فقط باید حداقل هایی که ذکر شد را دارا باشد .


10- چگونه بانک ها و پرداخت های اینترنتی را در فروشگاه ساز آوا فعال کنم  ؟

جواب : اگر شما پروانه کسب و یا شرکت دارید کافی است با ارائه مدارک به بانک پارسیان و یا سامان یک Merchant تهیه کنید و اگر شما دارای پروانه کسب یا شرکت نمی باشید به راحتی می توانید از ZarinPal / Payline / ParsPal استفاده کنید که این قابلیت در فروشگاه ساز آوا قرار داده شده است فقط کافی است در سایت Zarinpal.com / Parspal.com / Payline.ir عضو شده و فروشگاه خود را به ثبت برسانید .


11- برای سفارش فروشگاه ساز آوا چه کاری باید انجام دهم ؟ 

جواب : کافی است فرم سفارش در سایت را پر کنید و سپس پس از پرداخت منتظر راه اندازی سریع فروشگاه ساز خود باشید دقت کنید که پکیج فروشگاه ساز به صورت آنی پس از سفارش به شما داده خواهد شد اما اگر نصب رایگان توسط ما را بخواهید بین 3 تا 7 ساعت این نصب زمان خواهد برد .

 

12- اگر فروشگاه ساز خریداری شده خراب شود برای نصب مجدد هزینه ای دریافت می شود ؟

 جواب : خیر وقتی شما یک نسخه از فروشگاه ساز آوا را خریداری می کنید به صورت مادام العمر این نسخه را در اختیار دارید و می توانید به صورت نا محدود آن را نصب و حذف کنید و هر گاه خراب شود به صورت رایگان توسط ما قابل نصب خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه جدید و جداگانه نمی باشد .

 

موفق و پیروز باشید .

 
LiveZilla Live Help