لیست مقالات
صفحه 1 از 2 »>12<«
خبرخوان یا Rss چیست؟

ساختار یک فید rss از زبان اکس‌ام‌ال تشکیل شده‌است. شما نیز می‌توانید با استفاده از زبان XML یک rss برای سایت خودتان درست کنید.

برنامه سه لایه یا چند لایه چیست؟

در معماری چند لایه تمام برنامه به چندین بخش تقسیم می شود. این بخش ها می توانند فیزیکی یا منطقی باشند. هر بخش کار خاصی را انجام می دهد مثلا نمایش اینترفیس کاربر یا دسترسی به داده ها.

قوانین و مقررات گروه برنامه نویسی آوا

قوانین استفاده از سرویس و خدمات گروه برنامه نویسی آوا به شرح  زیر می باشد :

Silverlight چیست؟

دنیای برنامه نویسی مایکروسافت با آمدن ویستا و معرفی دات نت فریم ورک 3 تغییر کرده است.

ابزارهای كار ASP.Net چیست ؟

برای شروع كار با ASP.Net نیاز به ابزاری جهت اجرا و نوشتن برنامه‌ها داریم. اگر از ویندوز 2000 به بالا استفاده نمایید، برخی از آن امكانات به همراه سیستم عامل ارائه شده است كه می‌توانید از آنها استفاده كنید. ابزاری كه نیاز دارید عبارتند از :

- مرورگر - جهت نمایش برنامه‌های ASP.Net به مرورگرهایی نظیرInternet Explorer ، Opera ، NetScape Navigator یا فایرفاکس نیاز دارید. لازم به ذكر است كه ASP.Net مستقل از مرورگر می‌باشد.

- سرور اطلاعات اینترنت II

آموزش نصب و راه اندازی ASP.NET و مقدمات آن

ASP.NET مخفف Active Server Pages از محبوبترین و قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی تحت وب میباشد كه در بسته Visual Studio .NET نیز وجود دارد . از اوانی كه اینترنت پا به عرصه گذاشت ابتدا صفحات بصورت استاتیك و ایستا بودند و طراحان وب موظف بودند برای بروزرسانی صفحات بصورت دستی در سورس برنامه وارد شوند و آن صفحه را بروز برسانند .

صفحه 1 از 2 »>12<«
 
LiveZilla Live Help