جمعه 19 خرداد 1391

سیستم پستی پارس پیک چیست ؟

معرفی سیستم پارس پیک
   هدف از طراحی و راه اندازی پارس پیک، ایجاد بستری مناسب جهت آسان سازی و امنیت فروش اینترنتی (برای خریدار و فروشنده) می باشد. بدین ترتیب هر شخص می تواند به راحتی وب سایت و حتی وبلاگ خویش را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل و از طریق فروش کالا و محصولات خود، کسب درآمد کند.

از آنجایی که سیستم COD یا به عبارت دیگر، خرید و فروش اینترنتی با همکاری شرکت پست، از سال 82 آغاز شده است...

سیستم پارس پیک تلاش کرده است تا با استفاده از تجارب سیستم های گذشته ، نه تنها ایرادات قبل را اصلاح نماید بلکه با استفاده از ایده های کارگشای کارشناس فنی خود، کار را برای فروشندگان و خریداران تا جایی که امکان دارد ساده نماید. 

در سیستم پارس پیک، با توجه به گستردگی کار، 6 پنل برای افراد مختلف، با توجه به نوع ارتباط آن ها طراحی نموده است. پنل های خریدار، فروشگاه، واحد پستی قبول، واحد پستی توزیع، پست مرکزی و همچنین مدیر سیستم ، شاهراه اصلی این ارتباطات می باشند.
 

پنل پست:

در پنل مربوط به واحدهای پستی هم سعی شده تا با امکانات طراحی شده، خطاهای انسانی به حداقل برسد. حتی سفارشاتی که بیش از یک ماه از تاریخ ارسال آن ها گذشته و هنوز تعیین تکلیف نشده اند ، به صورت هشدار در آمده تا مسولین پستی در اسرع وقت سفارشات بلا تکلیف را مورد بررسی قرار دهند.

در نهایت، پارس پیک با توجه به تجربیات گذشته خود و پیشنهادات فروشندگان مختلف، سعی کرده بهترین امکانات را در زمینه تجارت الکترونیک طراحی نماید.

گروه برنامه نویسی آوا نیز در فروشگاه اینترنتی خود این قابلیت را قرار داده تا در صورتی که کاربران بخواهند از این سیستم در فروشگاه اینترنتی آوا استفاده نمایند .

 
LiveZilla Live Help