جمعه 19 خرداد 1391

زرین پال چیست ؟

زرين پال امکان انجام تراکنش های مالی از طريق اينترنت را به صورت ساده و امن ميسر مي سازد. شما به وسيله زرين پال امکان انجام کليه تراکنش های مالی از طريق اينترنت و يا خريد از طريق وبسايت های پذيرنده زرين پال از طريق دروازه پرداخت زرين پال را دارا مي باشيد. هم چنين اگر شما فروشنده کالا بر روی اينترنت می باشيد.

زرين پال اين امکان را برای شما همکار گرامی به وجود آورده تا از طريق درخواست دروازه پرداخت، اقدام به فروش کالا و يا سرويس خود از طريق اينترنت در چارچوب سياست امنيت اطلاعات زرين پال و قوانين زرين پال و جمهوری اسلامی ايران نموده و تجارت خود را رونق دهيد. به زبان ساده، اگر قصد انجام تراکنش های مالی و جابجايي پول در اينترنت را داريد، هم اکنون و فارغ از نگراني های گذشته به زرين پال پيوسته و تجارت خود را آغاز کنيد.

به عنوان يک خريدار، سايت زرين پال به شما کمک ميکند تا يک خريد آنلاين را فارغ از نگرانی های گذشته، تجربه نمائيد. زرين پال به خريداران تضمين تراکنش امن را ميدهد به طوری که خريدار ميتواند پس از پرداخت وجه به صورت آنلاين، سرويس يا کالای خود را نيز به صورت آنلاين دريافت نمايد و چنانچه پس از پرداخت وجه، سرويس يا کالای سفارش داده شده را از فروشنده دريافت ننمود نسبت به افتتاح تيکت و ايجاد محيط گفتگو ميان فروشنده و خريدار اقدام کند. محيط گفتگوی ايجاد شده، تحت نظارت زرين پال ميباشد و قضاوت نهايي ميان فروشنده و خريدار را سايت زرين پال، بر اساس سياست امنيت اطلاعات زرين پال و قوانين زرين پال بر عهده خواهد داشت. کافی است عضو سايت شده و تمامی تراکنش های خود را مشاهده و در صورت لزوم پيگيری نمائيد.

به عنوان يک فروشنده، سايت زرين پال علاوه به فراهم نمودن درگاه پرداخت آنلاين برای سايت شما، به شما امکان بهره مندی از بازار بزرگ کاربران سايت زرين پال را نيز فراهم مي آورد. بديهی است، کاربران زرين پال ترجيح ميدهند ساير خريد های خود را از طريق پذيرندگان فعال در زرين پال انجام دهند و اين به عنوان مزيتی است که برای ساير فروشندگان در زرين پال وجود دارد. کافی است در سايت عضو شده و پس از تاييد اطلاعات نبست به درخواست درگاه پرداخت برای وبسايت خود اقدام نمائيد. تجربه شيرين کاربران زرين پال نشان ميدهد، استفاده از درگاه آنلاين، فروش را چند برابر بيشتر و زمان صرف شده برای تاييد و تحويل سفارش را چندين برابر کوتاهتر و چه بسا  به صفر ميرساند.

به عنوان يک شخص حقوقی، زرين پال برای شما پيشنهاد ويژه ای دارد. شناسه کاربری افراد حقوقی در زرين پال به نام ثبت شده حقوقی آنها تغيير ميکند و ساير دريافت ها و پرداخت ها در زرين پال، به نام شخص حقوقی ثبت و نمايش داده ميشود. کافی است تصوير معرفی نامه خود را داخل تيکت مربوط به افزايش سطح تاييد ارسال نمائيد. به خاطر داشته باشيد ميتوانيد در کنار ساير درگاه های موجود روی وبسايت خود، از درگاه زرين پال نيز استفاده نمائيد چرا که زرين پال امکان بهره مندی از مشتريان بيشتر و جديد را برای شما فراهم مي آورد و البته پيشنهادات ويژه زرين پال را نيز تجربه خواهيد نمود. پيشنهاداتی که گاهی، از تمام درگاه های موجود، به صرفه تر  و لذت بخش تر خواهند بود.

به عنوان يک گسترش دهنده، سايت زرين پال به شما سرويسی فراتر از ساير ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاين، ارائه ميدهد. به کمک زرين پال امکان ايجاد درگاه های اشتراکی وجود دارد. به طوری که در ابتدای درخواست درگاه ساير افراد بهره مند از درگاه، درصد بهره مندی خود از  درگاه مورد نظر را مشخص ميکنند و پس از ايجاد درگاه، هر يک از کاربران ذينفع در ازای تراکنش  انجام شده، در صد خود را از تراکنش مورد نظر دريافت مينمايند. برای استفاده از اين سرويس متمايز زرين پال، لازم است تا ساير کاربران ذينفع نسبت به عضويت در زرين پال، اقدام نموده و پس از آن کاربر دارای بيشترين حق امتياز در درگاه مورد نظر، درخواست درگاه پرداخت را اعلام نمايد و پس از آن ساير کاربران ذينفع را مشخص نموده و مرچنت کد مربوط به درگاه پرداخت را دريافت نمايد.

با خرید فروشگاه اینترنتی آوا می توانید از سیستم زرین پال بهره برده و در فروشگاه خود بدون هیچ پیچیدگی و در عرض چند دقیقه از پرداخت آنلاین اینترنتی توسط بانک های عضو سیستم شتاب برخوردار شوید .

 
LiveZilla Live Help