دوشنبه 08 خرداد 1391

فروشگاه ساز اینترنتی چیست ؟

فروشگاه ساز اینترنتی یک وب سایت است که مانند یک فروشگاه سنتی، اجناس مختلفی از طریق این وب سایت برای فروش عرضه می شود. بازدیدکنندگان از فروشگاه، امکان مشاهده محصولات در قالب گروههای مختلف ایجاد شده توسط شما یا از طریق جستجو و مشاهده مشخصات هر محصول و قیمت آن را خواهند داشت. در صورتیکه بازدیدکنندگان قصد خرید یک یا چند محصول از محصولات ارایه شده توسط شما را داشته باشند پس از ثبت نام در سایت شما، سفارش مورد نظر خود شامل کالاها و تعداد آنها را ثبت خواهند کرد.

روشهای مختلفی برای تسویه حساب با خریداران در نرم افزار فروشگاه ساز وجود دارد. شما هم می توانید تسویه فاکتورها را از طریق پرداخت الکترونیک بانکهایی مانند بانک پارسیان یا بانک سامان انجام دهید و یا در هنگام تحویل کالا به مشتری نقدا وجه فاکتور را دریافت نمایید. همچنین مشتریان می توانند پس از پرداخت وجه به حساب شما و ثبت اطلاعات فیش واریزی و تایید این اطلاعات توسط شما، کالاهای خود را دریافت نمایند.

برخی از استفاده از فروشگاههای الکترونیکی عبارتند از :
* ارایه محصولات به کاربران محدود به مکان خاصی نیست و کاربران شما از هرنقطه ای قادر به مشاهده و خرید محصولات شما هستند.
* فروش محصولات در فروشگاه اینترنتی محدودیت زمانی ندارد و کاربران در هر لحظه از شبانه روز می توانند به فروشگاه شما مراجعه نموده و اقدام به خرید نمایند.
* بازدید کاربران از فروشگاه محدود به مدت زمان خاصی نیست و هر میزان که خریدار تمایل داشته باشد می تواند در فروشگاه حضور داشته و کالاهای خود را بررسی و انتخاب نماید.
* برخلاف فروشگاه فیزیکی که حجم مشخصی کاربر می تواند در آن قرار گیرد، هیچ محدودیتی از نظر تعداد خریداران وجود ندارد.
* نیاز به سرمایه گذاری مستقیم توسط شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در فروشگاه فیزیکی کالاها باید در اختیار مشتری قرار گیرند تا بررسی و خرید شوند و این نیازمند سرمایه گذاری کلان در فروشگاه است ولی در فروشگاه اینترنتی شما می توانید پس از ثبت سفارش از طرف مشتری اقدام به خرید کالاها نمایید.
* هزینه های سربار مانند خرید یا اجاره فروشگاه، دکوراسیون، کارمندان و ریسکهایی مانند سرقت، آتش سوزی و ... در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد.
* رضایت بیشتر خریداران به علت عدم نیاز به حضور در محل فروش و فراغت از حمل کالا و مسایل جانبی مانند ترافیک
* برطرف شدن چندین نیاز خریداران با مراجعه به یک فروشگاه، درحالیکه بصورت عادی هر نوع از اقلام مورد نیاز باید از فروشگاه خاص خود خریداری  شود.

برای خرید فروشگاه ساز حرفه ای آوا می توانید اینجا کلیک کنید .

 
LiveZilla Live Help